Jak práce u nás vypadá:

  • pravidelná komunikace (osobně, telefonicky, emailem) s firemními, soukromými dárci/sponzory
  • vyhledávání nových dárců/sponzorů/projektových výzev
  • sjednávání partnerství
  • sjednávání výhodných nákupů, slev
  • správa databáze dárců a sponzorů
  • spolupráce na přípravě prezentačních materiálů organizace
  • spolupráce na strategickém plánování fundraisingových aktivit
  • vedení/pořádání fundraisingových aktivit - divadla, koncerty, vánoční večeře atd.

Kdo je náš ideální kandidát:

  • má skvělé komunikační a prezentační schopnosti a umí budovat vztahy s lidmi
  • je pečlivý, zodpovědný a umí strategicky přemýšlet
  • je samostatný a zároveň umí pracovat v týmu
  • má zapálení pro věc
  • nebojí se překážek a výzev
  • má pokročilé znalosti práce na PC (MS Office,sociální sítě, orientace v moderních IT nástrojích či nadšení pro jejich objevování)
  • vhled do sociální oblasti je výhodou

Co potřebujeme:

  • schopnost otevřené komunikace
  • schopnost spolupráce v týmu
  • kreativitu a flexibilitu
  • schopnost sebereflexe a práce na sobě
  • dobrý time management
  • schopnost dosahovat vytyčených cílů

Co nabízíme:

  • zajímavé, pestré a smysluplné zaměstnání v mladém týmu, který má chuť pomáhat
  • zázemí dynamicky se rozvíjející neziskové organizace
  • velký prostor pro kreativitu a realizaci vlastních nápadů
  • další vzdělání a osobní rozvoj
  • pohodové pracovní prostředí v profesionálním a sympatickém týmu ☺
  • vstřícnou personální politiku a kulturu organizace (25 dní dovolené, 4 sick days na celý úvazek, možnost studijního volna, teambuildingy, otevřená komunikace,..)
  • odborné zaškolení a další vzdělávání v oboru
  • podporu celého týmu a pravidelné supervize
  • plat 28 000 Kč za 1,0 úvazku, bonusy dle získané finanční podpory

Obsah přihlášky:

  • strukturovaný životopis
  • motivační video (max. 4 min) nebo motivační dopis v rozsahu (max. A4)
  • prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám souhlas k jejich zpracování ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/ 679 o ochraně osobních údajů (GDPR).

Přihlášky do výběrového řízení můžete zasílat e-mailem nejpozději do 30.9. 2022. Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru, který se bude konat následující týden v Cheironu, s nástupem říjen/ listopad 2021. Další informace o naší organizaci a poskytovaných službách naleznete na www.cheiront.cz. Po telefonické dohodě je možná i osobní návštěva klubu.

Výběrové řízení na pozici fundraisera/ky - leták A4

Mám odvahu darovat Darovat zde